Paulig esitteli uudet innovatiiviset sipsit

Santa Maria brändiin luotetaan, ja se tunnetaan makujen asiantuntijana, jolla on vahva markkinajohtajan asema Pohjois-Euroopassa. Nyt lähdemme suolaisten snacks-tuotteiden kategoriaan todellisena haastajana. Tiedämme, että uudenlaisten snacks-vaihtoehtojen, kuten kuumuutta ja painetta hyödyntävällä menetelmällä valmistettujen sipsiemme, suosio on kasvussa. Me haluamme tavoittaa jokaisen uutuuksia kaipaavan kuluttajan. Tämä vaatii paitsi erinomaisen tuotteen, myös merkittäviä ja pitkäaikaisia panostuksia erottuvaan markkinointiin ja viestintään, kertoo Pauligin markkinointijohtaja Paula Backman


 

Suolaiset snacks-tuotteet ovat Pauligin Santa Maria -brändin uusin aluevaltaus, ja tärkeä askel Pauligin tavoitellessa kasvua snacks-kategoriassa. Kansainvälinen perheomisteinen yritys tuo markkinoille viisi kuumuutta ja painetta hyödyntävällä menetelmällä valmistettua Santa Maria -sipsituotetta. Uudet tuotteet tuovat jännitystä ja inspiraatiota snacks-tuotekategoriaan sekä tarjoavat kuluttajille vaihtoehtoja perinteisille uppopaistetuille perunalastuille.  

 

Snacks-tuotteilla on Euroopassa 38 miljardin euron markkinat(1), ja kasvun odotetaan jatkuvan, mikä tarjoaa merkittävän mahdollisuuden Pauligille.

Meillä on osaamista snacks-tuotteiden valmistuksesta, innovointikykyä sekä Santa Marian vahva brändipääoma, joten astumme markkinoille luottavaisina. Olemme myös sitoutuneet pitkällä tähtäimellä kiihdyttämään snacks-kategorian kannattavaa kasvua yhdessä kumppaneidemme kanssa”, kertoo Pauligin toimitusjohtaja Rolf Ladau tiedotteessa 16.1.2023.  

Paulig osti vuonna 2022 espanjalaisen snacks- ja Tex Mex - tuotteiden valmistajan Livenin, mikä mahdollistaa uusien Santa Maria -snackstuotteiden tuomisen markkinoille. Uppopaistamisen sijaan tuotteet valmistetaan kuumentamalla ja kohdistamalla raaka-aineisiin painetta, mikä saa ne poksahtamaan kevyiksi ja rapeiksi sipseiksi, joissa on 60% vähemmän rasvaa kuin perunasipseissä keskimäärin. Ja kuten aina, Santa Maria -tuotteissa maku on keskiössä.   

 

Uudet Santa Maria  -sipsit tulevat markkinoille Ruotsissa tammikuussa 2023. Valikoimaan kuuluu kolme erilaista perunasipsiä, joiden makuvaihtoehdot ovat juusto, makea chili ja jalapeno-juusto. Lisäksi valikoimaan kuuluu kaksi erilaista linssisipsiä, joiden makuvaihtoehdot ovat kermaviili ja sipuli sekä grillattu paprika.   


Paulig on perheomisteinen elintarvikeyritys
. Yrityksen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Poco Loco ja Zanuy. Vuonna 2021 Pauligin liikevaihto oli 966 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa on 2 300 työntekijää 13 eri maassa. 

 


Meillä on osaamista snacks-tuotteiden valmistuksesta, innovointikykyä sekä Santa Marian vahva brändipääoma, joten astumme markkinoille luottavaisina. Olemme myös sitoutuneet pitkällä tähtäimellä kiihdyttämään snacks-kategorian kannattavaa kasvua yhdessä kumppaneidemme kanssa, kertoo Pauligin toimitusjohtaja Rolf Ladau


Uudet Santa Maria  -sipsit tulevat markkinoille Ruotsissa tammikuussa 2023. Valikoimaan kuuluu kolme erilaista perunasipsiä, joiden makuvaihtoehdot ovat juusto, makea chili ja jalapeno-juusto. Lisäksi valikoimaan kuuluu kaksi erilaista linssisipsiä, joiden makuvaihtoehdot ovat kermaviili ja sipuli sekä grillattu paprika.   



 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Dubai tarjoaa makeaa ja suolaista

Espoon Kivenlahteen kaksi uutta ravintolaa

Saarioinen luotetuin valmisruokamerkki -tutkimus