Paulig esitteli uudet innovatiiviset sipsit
Suolaiset snacks-tuotteet ovat Pauligin Santa Maria -brändin uusin aluevaltaus, ja tärkeä askel Pauligin tavoitellessa kasvua snacks-kategoriassa. Kansainvälinen perheomisteinen yritys tuo markkinoille viisi kuumuutta ja painetta hyödyntävällä menetelmällä valmistettua Santa Maria -sipsituotetta. Uudet tuotteet tuovat jännitystä ja inspiraatiota snacks-tuotekategoriaan sekä tarjoavat kuluttajille vaihtoehtoja perinteisille uppopaistetuille perunalastuille.
Snacks-tuotteilla on Euroopassa 38 miljardin euron markkinat(1), ja kasvun odotetaan jatkuvan, mikä tarjoaa merkittävän mahdollisuuden Pauligille.
”Meillä on osaamista snacks-tuotteiden valmistuksesta, innovointikykyä sekä Santa Marian vahva brändipääoma, joten astumme markkinoille luottavaisina. Olemme myös sitoutuneet pitkällä tähtäimellä kiihdyttämään snacks-kategorian kannattavaa kasvua yhdessä kumppaneidemme kanssa”, kertoo Pauligin toimitusjohtaja Rolf Ladau tiedotteessa 16.1.2023.
Paulig osti vuonna 2022 espanjalaisen snacks- ja Tex Mex - tuotteiden valmistajan Livenin, mikä mahdollistaa uusien Santa Maria -snackstuotteiden tuomisen markkinoille. Uppopaistamisen sijaan tuotteet valmistetaan kuumentamalla ja kohdistamalla raaka-aineisiin painetta, mikä saa ne poksahtamaan kevyiksi ja rapeiksi sipseiksi, joissa on 60% vähemmän rasvaa kuin perunasipseissä keskimäärin. Ja kuten aina, Santa Maria -tuotteissa maku on keskiössä.
Uudet Santa Maria -sipsit tulevat markkinoille Ruotsissa tammikuussa 2023. Valikoimaan kuuluu kolme erilaista perunasipsiä, joiden makuvaihtoehdot ovat juusto, makea chili ja jalapeno-juusto. Lisäksi valikoimaan kuuluu kaksi erilaista linssisipsiä, joiden makuvaihtoehdot ovat kermaviili ja sipuli sekä grillattu paprika.
Paulig on perheomisteinen elintarvikeyritys. Yrityksen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Poco Loco ja
Zanuy. Vuonna 2021 Pauligin liikevaihto oli 966 miljoonaa euroa ja konsernin
palveluksessa on 2 300 työntekijää 13 eri maassa.
Kommentit
Lähetä kommentti