Pienpaahtimo lupaa laatukahvia kohtuuhintaan

Kaffa Roastery on omien sanojensa mukaan ainoana suomalaisena pienpaahtimona onnistunut tuomaan markkinoille laadukkaan kahvin, joka on hinnaltaan lähes puolet edullisempi kuin pienpaahtimoiden kahvit keskimäärin.

Suomen paahtimomaailmaan saapuu raikas tuulahdus, kun Kaffa Roastery, vuoden 2023 paahtimo, tuo markkinoille odotetut uutuuskahvinsa. Kaffa Roastery on omien sanojensa mukaan ainoana suomalaisena pienpaahtimona onnistunut tuomaan markkinoille laadukkaan kahvin, joka on hinnaltaan lähes puolet edullisempi kuin pienpaahtimoiden kahvit keskimäärin.

 

AINA-kahvit ovat yrityksen mukaan laadukkaita ja helposti lähestyttäviä. Tarkoin valikoitujen kahvilaatujen ansiosta kahveissa yhdistyvät pehmeä pähkinäinen jälkimaku sekä suklainen suutuntuma, tarjoten ainutlaatuisen herkullisen kahvinautinnon.

Eikä siinä vielä kaikki – AINA-kahvit on suunniteltu sopimaan kaikille. AINA-kahveissa ei kitkeryyttä tai happamuutta tarvitse pelätä. Ne ovat tyylikkään tasapainoisia, jotta jokainen kahvin ystävä voi nauttia näistä täysin siemauksin.

AINA-kahveja on saatavilla niin keski- kuin tummapaahtoisena varmistaen, että jokainen voi löytää juuri itselleen mieleisen vaihtoehdon.

Miksi AINA?

  • Koko Kansan Kahvi: AINA-kahvit on suunniteltu kaikille kahvinystäville, jotka arvostavat laatua, mutta eivät kaipaa hifistelyä. Ne sopivat niin arkeen kuin juhlaan tuoden mukanaan herkullisen kahvinautinnon ilman ylimääräistä vaivaa.
  • Maistuu Missä Tahansa, Milloin Vain: AINA-kahveja voi nauttia missä tahansa tilanteessa – yksin tai yhdessä, liikkeellä tai paikoillaan, kotona tai toimistolla. Ne tuovat mukanaan aitoja hetkiä, mukavia muistoja, ystäviä ja tunnelmia.
  • Suomi-Kahvi: AINA on ylpeästi suomalainen kahvi, joka tarjoaa koko kansalle sopivan vaihtoehdon. Se on kahvi, joka yhdistää suomalaisuuden ja laadun - ilman kompromisseja.

 

Edullinen hinta laatukahviin saatiin tehostamalla tuotantoa

Kaffa Roastery on päättäväisesti suunnannut katseensa kohti vastuullista ja kestävää kahvintuotantoa. Edullisen mutta laadukkaan kahvin saavuttamiseksi yritys on uudistanut pakkauslinjastonsa ja ottanut käyttöön täysin automaattisen pakkauskoneen. Investoimalla tähän uuteen pakkauslinjastoon, yritys on ottanut askeleen eteenpäin pienpaahtimoiden perinteisten käytäntöjen ulkopuolelle.

Uskomme, että teknologian ja perinteen yhdistäminen voi avata uusia ovia laadukkaan kahvinautinnon maailmassa. Muutokset eivät ainoastaan varmista tasalaatuisempaa tuotantoa, vaan myös lisäävät tuotteidemme yleistä laatua”, Svante Hampf, toimitusjohtaja.

Kaffa Roastery valitsee tarkkaan kahvimaat ja viljelijäkumppanit, varmistaen, että hankinnat tehdään kestävällä tavalla ja tukemalla paikallisia yhteisöjä.

Kaffalaiset ostavat suuria eriä kahvia suoraan viljelijöiltä, turhia välikäsiä vältellen, mikä mahdollistaa kestävän ja harkitun hankintaketjun. AINA
-kahvien valintaan on kiinnitetty erityistä huomiota. Ne sisältävät kahvilaatuja, jotka poimitaan tuottajamaissa hieman helpommista paikoista ja suuremmilta alueilta. Lähestymistapa mahdollistaa vastuullisen kahvihankinnan säilymisen toiminnan keskiössä ja samalla tarjoamaan herkulliselle kahville edullisemman hinnan.

Yhteistyö tukkujen kanssa näppäröittää jakelua

 

AINA-kahvit ovat ensimmäisiä tuotteita Kaffan valikoimassa, joita he eivät itse varastoi. Tehokas tuotteiden jakelu tapahtuu yhteistyössä tukkuliikkeiden ja vähittäismyyntikauppojen kanssa. Tämä toimintamalli ratkaisee suurten erien tuottamisen ja varastoinnin samanaikaisesti.

Kaffa Roasteryn AINA-kahvit ovat herättäneet suurta kiinnostusta ja ovat saaneet ihastuneen positiivisen vastaanoton ennakkomaistiaisissa.

AINA ja AINA Tumma ovat 25.9. saatavilla hyvin varustelluista K-kaupoista ympäri Suomen. Kaffa Roasteryn tavoitteena on laajentaa tuotteiden saatavuutta, jotta koko kansalla olisi mahdollisuus nauttia laadukkaasta kahvista kohtuulliseen hintaan.

Lähde: Kaffa Roastery Oy 25.9.2023


 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Dubai tarjoaa makeaa ja suolaista

Saarioinen luotetuin valmisruokamerkki -tutkimus

Punto e Pasta on hyvä lisä Tikkurilan ravintolatarjontaan