Fazer Geisha juhlistaa ystävänpäivää

Fazer Geisha on kuulunut suomalaisten suosikkisuklaisiin jo 1960-luvulta lähtien. Nykyään se on Fazerin kansainvälisin brändi.


 

Herkän vaaleanpunainen Geisha on Fazerin kansainvälisin brändi, joka tunnetaan herkullisesta sekoituksestaan maitosuklaata ja rapeaa mutta samanaikaisesti silkkisen pehmeää hasselpähkinänougat-täytettä. Helmikuussa 2025 Geisha juhlii ystävänpäivää ympäri maailmaa rohkaisemalla ihmisiä vaalimaan suhteitaan ja antamaan rakkauden kukoistaa.

FazerGeisha on kuulunut suomalaisten suosikkisuklaisiin jo 1960-luvulta lähtien. Nykyään se on Fazerin kansainvälisin brändi, joka ilahduttaa ihmisiä suussa sulavalla Fazerin maitosuklaalla kuorrutetulla rapealla hasselpähkinänougatilla. Geishan herkän vaaleanpunainen pakkaus tekee siitä täydellisen lahjan aina, mutta ystävänpäivä – ystävyyden ja rakkauden aika – on erityinen jopa Geishalle.

Anna rakkautesi kukkia

Tänä vuonna Geisha juhlistaa ystävänpäivää vaikuttavalla viestillä - Let Your Love Bloom (anna rakkautesi kukkia). Aivan kuten kasvit tarvitsevat huolenpitoa kasvaakseen, myös rakkaus ja ystävyys vaativat hoivaa kukoistaakseen, ja rakkaiden hemmotteleminen erityisillä lahjoilla, kuten Geishalla, on täydellinen tapa osoittaa huolenpitoa. Kampanjan viesti yhdistyy saumattomasti Geishan visuaaliseen ilmeeseen, antaen lukijalle mahdollisuuden itse määritellä rakkaus ja sen kohteet. Rakkaus on elämän kantavia voimia, oli se sitten rakkautta vanhemman ja lapsen, elinikäisten kumppanien tai ystävien välillä.

"Fazerilla on pitkä historia matkustajamyynnissä, ja Geisha on vuosien saatossa saanut vahvan jalansijan maailmanlaajuisesti. Sen erottuvan brändivärin ansiosta pystymme luomaan kiehtovia esittelyjä ja kampanjoita ympäri vuoden, mutta on aivan selvää, että nimenomaan ystävänpäivä on yksi Geishan tärkeimmistä sesongeista. Toivomme inspiroivamme uusia suklaan ystäviä nauttimaan Geishan suussa sulavasta pehmeydestä tämän vuoden Let Your Love Bloom -kampanjalla, varsinkin kun viesti mukautuu sijainnin mukaan, tehden siitä entistä vahvemman ja henkilökohtaisemman. Let Your Love Bloom in Dubai tai Let Your Love Bloom in Helsinki tai in Miami. Viesti resonoi kaikkialla. Yhteistyö suurten Duty-Free-toimijoiden kanssa, kuten Dubai Duty Free Dubain kansainvälisellä lentokentällä ja Focus Network Agencies FNA Singaporen Changin lentokentällä, ovat avain Geishan kansainväliseen menestykseen", sanoo Fazerin Travel Retail -johtaja Kari Kuikka.

Geisha ympäri maailmaa

Koska Geisha on yksi Fazerin kansainvälisimmistä brändeistä, tämänkin vuoden kampanja näkyy ympäri maailmaa. Dubaissa Geishalla on vahva asema, joka juontaa juurensa vuoteen 2007, jolloin Fazer aloitti yhteistyön Dubai Duty Freen kanssa. Dubain kansainvälinen lentokenttä, jolla oli ennätykselliset yli 90 miljoonaa matkustajaa vuonna 2024, on yksi maailman vilkkaimmista lentokentistä.

Toinen kansainvälinen lentokenttä, jolla on vahva Geisha-edustus, on Changin lentokenttä Singaporessa. Vuonna 2024 Changin kansainvälinen lentoasema keräsi pitkälti yli 60 miljoonaa matkustajaa, ja se yhdistää Aasian vilkkaat lentokentät kohteisiin ympäri maailmaa. Fazer on ollut läsnä Changissa vuodesta 2004 The Cocoa Trees -myymälässä, ja Geisha on siellä Fazerin tärkein yksittäinen brändi.

"Geisha on täydellinen valinta ystävänpäivän juhlimiseen Singaporen Changin lentokentällä. Geisha on paitsi herkullinen, myös niin kaunis, että sen visuaalisuus muistuttaa kiireisiä matkustajiamme rakkauden ja onnen merkityksestä. Let Your Love Bloom -konsepti on erittäin houkutteleva asiakaskunnallemme.” sanoo Pamela Loo-Song, Director, Retail & Local Sales, Focus Network Agencies Singaporen Changin lentokenttä.

Fazer on Suomen johtava suklaan, makeisten ja keksien valmistaja. Fazerin tuotanto sijaitsee Suomessa, ja sillä on vientiä noin 40 maahan maailmanlaajuisesti. Fazerin näkyvyys matkustajamyynnin kanavissa on kasvussa maailmanlaajuisesti.

Lähde: Fazer Group 10.2.2025


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Dubai tarjoaa makeaa ja suolaista

Saarioinen luotetuin valmisruokamerkki -tutkimus

Punto e Pasta on hyvä lisä Tikkurilan ravintolatarjontaan