Samppanjabrändi loisti Stockmannin kulmaikkunassa
![]() |
Samppanjatalo Moët & Chandon toi kuplivaa elämää Stockmannin kulmaikkunaan samppanjatastigien merkeissä 24.-26.4.2025. Kuva: Mikko Uosukainen |
Stockmannin tavaratalon ikonisessa kulmaikkunassa koettiin kuohuvia elämyksiä aidon samppanjan merkeissä, kun maailman tunnetuin samppanjabrändi Moët & Chandon toi interaktiiviset samppanjatastingit Helsingin sydämeen 24.–26.4. 2025.
Moët & Chandonin elämykselliset erikoistastingit toivat samppanjan ilosanomaa näyttävästi suomalaisille kuluttajille ja alan ammattilaisille. Maistelut järjestettiin yhteistyössä Stockmannin tavaratalon kanssa Keskuskadun ja Aleksanterinkadun kulmaikkunassa, joka tunnetaan erityisesti helsinkiläisten omana jouluikkunana. Nyt perinteikäs näyteikkuna herää kevääseen aivan uudella tavalla kuplien kera ja kuohun voimalla.
“Yleisöllä on nyt ainutlaatuinen mahdollisuus tutustua maailman parhaisiin samppanjoihin. Tapahtuman tarkoituksena on tuoda ihmiset yhteen samppanjan äärelle, unohtamaan arjen huolet ja nauttimaan tästä erityislaatuisesta tilaisuudesta kanssamme. Myös Stockmannin laatutietoinen brändi ja ikoninen samppanjatalo Moët & Chandon sopivat hienosti yhteen”, kertoo Brand Activation Manager Iida Järvelin.
Helsingissä kuplii Grand Champagne -tapahtuman hengessä
Kolmen kuplivan päivän ajaksi Stockmannin kulmaikkuna muuntuu kohtaamispaikaksi, jossa samppanjanystävät ja alan asiantuntijat pääsevät osallistumaan huippuluokan tastingeihin. Samana viikonloppuna 24.–26.4. 2025 järjestetään kymmenettä kertaa Vanhalla Ylioppilastalolla Grand Champagne Helsinki -tapahtuma, joka kokoaa yhteen maailman suurimmat ja arvostetuimmat samppanjatalot.
Maistelussa maailman tunnetuin samppanjabrändi Moët & Chandon
Joka sekunti jossain päin maailmaa avataan pullo Moëtin samppanjaa. Vuonna 1743 perustetun talon tunnetuin ja ikonisin samppanja on Moët & Chandon Impérial Brut.
Samppanjaa maistellaan elämysten ikkunassa Moët & Chandonin samppanja-asiantuntija Minna Halmesvaaran johdolla. Kuluttajilla on mahdollisuus varata paikkansa tastingiin verkkojulkaisu Viinipostin (viiniposti.fi) kautta sekä personoida tastingin aikana oma Moët & Chandon-pullo itse suunnittelemallaan tekstillä, esimerkiksi onnitteluviestillä vastavalmistuneelle. Tapahtumaan kutsutaan myös median edustajia, vaikuttajia ja alan asiantuntijoita.
Lähde: Interbrands Wine & Spirits 28.4.2025
Kommentit
Lähetä kommentti