Frooshin smoothie-valikoima laajenee

Frooshin valikoima laajenee tänä syksynä: Green Dream antaa vihreää raikkautta omenan, mangon, viinirypäleen ja kiivin yhdistelmällä, kun taas isommassa pakkauksessa oleva Orange, Mandarin, Apple & Lemon tarjoaa C- ja D-vitamiineilla täydennetyn vaihtoehdon.


 

Terveellisyys ja hyvä maku ohjaavat yhä useammin suomalaisten valintoja, ja smoothiet ovat nykyisin olennainen osa monen ruokavaliota, usein aamu- tai välipalana. Frooshin valikoima laajenee tänä syksynä: Green Dream antaa vihreää raikkautta omenan, mangon, viinirypäleen ja kiivin yhdistelmällä, kun taas isommassa pakkauksessa oleva Orange, Mandarin, Apple & Lemon tarjoaa C- ja D-vitamiineilla täydennetyn vaihtoehdon. Molemmat uutuudet ovat lisäaineettomia eikä niihin ole lisätty sokeria.

Ruokien ja juomien valinnassa on usein perusteena niiden vaikutus terveyden ylläpitämiseen, ja tämän vahvan trendin odotetaan jatkavan kasvuaan1). Fazerin teettämässä kyselytutkimuksessa2) kävi ilmi, että terveellisyys ja helppokäyttöisyys ovatkin ominaisuudet, jotka smoothieiden ostajat useimmin liittävät smoothieisiin. Tärkeimpänä ostokriteerinä puolestaan pidettiin hyvää makua.

Froosh-smoothiet ovat täydellinen valinta, kun tarvitaan jotain maukasta ja laadukkaista ainesosista valmistettua nopeasti energiavarastoja täyttävää – palaverien välissä, treenien jälkeen, iltapäiväkahvilla tai muuten vaan arjen vaihtelevissa tilanteissa. Kutsumme näitä hetkiä nimellä ’Froosh time’”, sanoo Julia Weijola, Frooshin markkinointipäällikkö. 

Unelmaisen vihreä Green Dream

Raikkaan vihreässä Froosh Smoothie Green Dreamissa yhdistyvät smoothienystävien suosikkimaut omena ja mango, ja lisävivahdetta tuovat viinirypäle ja kiivi. Uutuus on pakattu 250 millilitran pantilliseen lasipulloon.

"Green Dream on osuva lisä jo ennestään värikkääseen Froosh-tuotevalikoimaamme. Kuluttajat ovat toivoneet valikoimaan herkullista vihreää smoothieta. Kuten muutkin Froosh-smoothiet, myös tämä uutuus on lisäaineeton eikä siinä ole lisättyä sokeria”, Weijola kertoo.

Pirteää sitrusta isommallekin porukalle

Isompia smoothiepakkauksia suosivia ilahduttaa 750 millilitran pakkauksessa myytävä reippaan oranssi Froosh-uutuus Orange, Mandarin, Apple & Lemon. Tähän raikkaaseen appelsiinia, mandariinia, omenaa ja sitruunaa yhdistävään smoothieen on lisätty C- ja D-vitamiineja. Kierrätettävä kartonkipakkaus on helppo kantaa kaupasta kotiin, ja sen hiilijalanjälki on jopa 82 % pienempi kuin samankokoisen uudelleenkierrätettävän lasipullon3).

Fazerin omistama Froosh on yksi johtavista smoothiebrändeistä Pohjoismaissa. Froosh tunnetaan laadukkaista raaka-aineistaan ja värikkäistä sekä herkullisista smoothieistaan. Tuotteet on valmistettu hedelmistä ja marjoista, eikä niissä ole lisättyä sokeria tai säilöntäaineita. Froosh-smoothieita on saatavilla Pohjoismaiden lisäksi myös Baltian maissa, Islannissa, Irlannissa, Saksassa, Slovakiassa ja Tšekeissä.

1) Source Norstat Survey on smoothies, SE, N=206, Feb 2025

2) Red Note Brand Tracking 2024, N=4000 Suomessa ja N=4000 Ruotsissa

3) Tetra Pak, IFEU LCA 2019.

 


 

Lähde:  Fazer Group 15.10.2025

 

Ilkka J. Virtanen 

 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Dubai tarjoaa makeaa ja suolaista

Espoon Kivenlahteen kaksi uutta ravintolaa

Juhla Mokka luotetuin kahvimerkki 2024 -tutkimus